button-vrijwilligers

vrijwilligerworden

De dagdelen/tijden dat een vrijwilliger aan het werk is voor Stichting Historisch Slot Oostende wordt in onderling overleg vastgesteld. Ook zal er een proefperiode in acht genomen worden. Elke vrijwilliger wordt begeleid door een contactpersoon, die tevens het vaste aanspreekpunt van deze vrijwilliger zal zijn. Voor de vrijwilligers is een collectieve ongevallenverzekering afgesloten.

Een vrijwilliger ontvangt een vergoeding voor de werkelijk gemaakte onkosten, onder de voorwaarde dat dit voorafgaande met de betreffende coördinator is afgesproken. De ondernemers van Slot Oostende bieden de vrijwilligers een jaarlijkse gezamenlijke bijeenkomst met maaltijd aan benevens een kortingskaart voor persoonlijk gebruik. Bij inroostering van de vrijwilliger voor de uitvoering van activiteiten wordt rekening gehouden met de door de vrijwilliger gemaakte verstrekte wensen/mogelijkheden.

We kunnen nog veel vrijwilligers gebruiken op het gebied van lezingen en debatten, muziek en theater, tentoonstellingen, rondleidingen in en rond het Slot, beheer van de historische tuin en stadsevenementen. Voor een overzicht van onze huidige vacatures zie het tabblad vacatures. Uw reactie op een van deze vacatures graag onder vermelding van de functienaam. Maar ook open sollicitaties zijn natuurlijk van harte welkom!

Mocht u belangstelling hebben, dan kunt u onderstaand contactformulier invullen. Vervolgens wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen voor een uitnodiging voor een oriënterend gesprek.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

Adres + huisnummer (verplicht)