button-donateurs

VRIENDEN VAN DE STICHTING

Doelstelling van de Stichting is het bevorderen van het historisch en cultureel besef betreffende Slot Oostende en omgeving, alsmede het realiseren van een ontmoetingsplaats van historie en cultuur door het organiseren van diverse activiteiten. U kunt als Vriend van de Stichting de activiteiten van de Stichting ondersteunen, en de belangstelling en sympathie voor onze evenementen vergroten. Iedereen die cultuur in het algemeen en De Stichting Historisch Slot Oostende in het bijzonder een warm hart toedraagt, kan Vriend worden. Vriend worden levert u bovendien een aantal aantrekkelijke voordelen op.

VOORDELEN VOOR VRIENDEN

– Vrienden worden als eerste op de hoogte gesteld van het nieuwe theaterprogramma.
– Vrienden hebben voorrang op het reserveren van kaarten voor voorstellingen in het nieuwe seizoen.
– Vrienden zijn automatisch pashouder.
– Vrienden kunnen in de loop van het seizoen profiteren van exclusieve Vriendenaanbiedingen.
– Bij Vrienden worden geen reserverings- of annuleringskosten in rekening gebracht.

WORD OOK VRIEND VAN DE STICHTING!

U kunt een Vriendenlidmaatschap afsluiten voor €15,- per jaar, waarbij het jaar loopt van 1 september t/m 31 augustus van het daaropvolgende jaar.

Aanmelden als Vriend kan hieronder door op de button te klikken. U komt dan in het bestelscherm van ons ticketingsysteem. Hier dient u eerst een account aan te maken. Vervolgens komt u in het reserveringsscherm waar u kiest hoeveel Vriendenlidmaatschappen u wilt aangaan. Eventueel kunt u hier een extra gift doen ten bate van de Stichting. Extra giften zijn natuurlijk van harte welkom. Vervolgens kunt u direct met iDEAL uw betaling voldoen.

Als uw contributie ontvangen is, wordt uw Vriendenlidmaatschap geactiveerd in het kaartverkoopsysteem.

Als bewijs van uw reservering ontvangt u een reserveringsbevestiging. U ontvangt geen e-tickets voor een Vriendenlidmaatschap, en ook geen fysiek pasje. Uw lidmaatschap is digitaal. Als u in de toekomst een reservering maakt voor een activiteit kunt u dat doen via uw account. Het systeem zal u herkennen als Vriend.

U kunt ook Vriend worden door een email te sturen naar info@stichtinghistorischslotoostende.nl o.v.v. “Vriend worden”. U hoort dan spoedig van ons.