Informatie over de kaartverkoop

U kunt uw kaarten op verschillende manieren kopen: via internet, telefonisch en aan de kassa. Een kaartje is altijd incl. 1 consumptie.

Internetverkoop:
Kaarten kunt u 24 uur per dag onlinekopen.
De Torenzaal kent geen stoelnummers, dus u heeft altijd de vrije keuze voor uw zitplaats.
Online kaarten kopen kan tot 1 uur voor de voorstelling.
U kunt betalen met:
– iDEAL (vanuit buitenland Mister Cash, Belfius of Sofort

Aan de kassa:
Tussen 10.00 en 18.00 uur kunt u kaarten kopen in de shop van Slot Oostende. De medewerkers van de shop reserveren graag uw kaarten. Op voorstellingsavonden is de kassa open vanaf 18.30 uur tot aanvang van de voorstelling. Kaarten kopen via de shop kan alleen met een pinbetaling. De Stichting Historisch Slot Oostende accepteert geen cashbetalingen. Wij hopen op uw begrip.

Telefonisch:
Tijdens de openingstijden van de shop kunt u uw plaatsen ook telefonisch reserveren. Het telefoonnummer van de shop is: +31 (0)6 14 56 29 81. Bij telefonische reservering dienen de kaarten bij de shop te worden afgehaald en betaald.

Verhinderd?:
Bent u onverhoopt verhinderd of ziek? Geeft u uw gereserveerde ticket dan cadeau aan iemand die u daar blij mee maakt!
Mocht dat niet mogelijk zijn, dan kunt u tot 48 uur voor de voorstelling in de shop uw kaart omruilen voor een andere voorstelling. Wij kunnen uw kaartje annuleren als er op dat moment geen andere voorstelling van uw gading beschikbaar is, u betaalt hiervoor € 2,50 per ticket. U ontvangt van ons geen geld terug, maar krijgt een digitaal tegoed dat u kunt besteden aan een andere activiteit uit het programma van Stichting Historisch Slot Oostende. Wanneer een voorstelling niet door gaat, annuleert de Stichting uw kaarten natuurlijk kosteloos.

Ook wanneer u een vrijkaart heeft ontvangen vinden wij het fijn dat u ons laat weten dat u verhinderd bent. We hebben slechts een beperkt aantal stoelen en houden dan niet ten onrechte uw stoel vrij, maar kunnen er wellicht iemand anders blij mee maken.

Spaarpunten:
Stichting Historisch Slot Oostende waardeert trouwe bezoekers. Daarom ontvangt u bij iedere reservering spaarpunten om later mooie extra’s mee te kunnen aanschaffen. U hoeft geen zegeltjes te sparen of stickers te plakken, maar spaart automatisch voor kortingen met ons spaarprogramma. Voor iedere € 10,00 die u aan tickets besteed, ontvangt u automatisch een (digitale spaarpunt).

U kunt deze spaarpunten eenvoudig inzetten voor diverse acties, leuke evenementen of bijzondere artikelen. Via de nieuwsbrief houden wij u hiervan op de hoogte.

Weten hoeveel u gespaard heeft? Het aantal gespaarde punten vindt u terug op uw reserveringsbevestiging en op uw eigen Stichting Historisch Slot Oostende-account op de website. De spaarpunten blijven ook volgende seizoenen geldig. U hoeft ze dus niet meteen te verzilveren.