Datum:

Torenzaal

Kijkt u even mee?
Aron Elstak
Bent u al een BN'er? Nee? Prijs uzelf gelukkig. Dat is een hele kunst tegenwoordig, nu alles van iedereen op TV te zien is. Niet enkel acteurs en presentatoren vullen de beeldschermen, maar ook vloggers, stylisten, rechters en koks. En soms ook gewoon Dirk, simpelweg omdat hij in Den Haag woont. Dus dat is ook TV! Wat is er verder bijzonder aan Dirk? Niks. We volgen hem bij het ontbijt, boodschappen doen en op het werk. Toptelevisie.

En juist die alledaagse mensen boeien Aron Elstak het meest. Omdat ze ons iets zeggen over wie we zijn als volk. Aron neemt u mee door de massa van soaps, talentenjachten, scripted reality's en documentaires. Van spelprogramma's en talkshows. En dat allemaal met een flinke dosis nostalgie. Als showhost van het oude variété gidst Aron u door televisieland.
Hij laat de revue herleven in een avond vol mooie liedjes, typetjes, conférences en natuurlijk het befaamde rieten hoedje. Hij haalt alle glitterjasjes en showtrappen uit de kast om zijn publiek een ouderwets avondje te entertainen.

Zet uw TV lekker uit en kom naar het theater. U zult niets missen

Aron Elstak verwierf bekendheid met zijn soloprogramma's 'Keurig Klote' en 'Met de moed der wanhoop' waarmee hij langs vele theaters in Nederland reisde.

Meer: www.aronelstak.nl.